Nu är det slut...

Party igår för fulla muggar ^^ kul fest, väldigt impad av Heiborns hus, bokhyllan och poolen var ballt :) Skadad som jag är var jag tvungen att kolla bastun, den såg bra ut ;) Det bjöds på nattmacka, och jag o Matilda fixa bullar ;) haha annars var det mycket skvaller, skratt och bad ^^ Idag på städdagen var måånga trötta och sega, och vissa bakis.. :) Men det blev färdigt på östgöta, jag förstår inte hur för det kändes som om de flesta bara drev runt och hängde..;O Skulle ha bakat en kladdkaka ikväll, men vi har inga ägg... BUHU! :( Aja får bli i veckan :O

Nu blir det soffläge igen :) Väääldigt nice!

(några bilder kommer sen)

Puss o kram musikalbanan! ;) höhö pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0