Hösten är på väg!

Nu har syster åkt iväg till skolan, mamsen börjat jobba och det blir och kallare..Trist, men får hitta nåra ljuspunkter som kan leda mig genom mörkret! ;) haha Just nu är det Harry Potter och att jag slutar om tre veckor! :D Funderar på vad jag ska hitta på då, men körkort klingar väl inte helt fel? Kankse ta nån kurs på Komvix?? :) Då får man ju studiestöd... ^^ Tål att tänkas på ett tag till, men skulle va både bra o kul! Hittade vissa som jag ville läsa på gymnasiet men som inte hanns med :) Ska kila ut med hunden på långis och ta en sväng förbi Ica Close ( mammas order)

Hade gött nu systeryster! :D <3

PUSSS


Snygga storsyrran tänker på dig! :) <3 hahahahaahahhaahahhaah ;)

Kommentarer
Postat av: Lillmillan

Haha jo det är bra, heting där;)

2010-08-24 @ 23:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0