Söndag igen då..

Jaha nu är det snart dags för måndagsångesten dådå... Det blir en heldag imorrn med tre träningspass och psykologi B. :D Får se hur jag mår när jag kommer hem^^

Helgen som varit inleddes med en skitakul dag på Boda Borg!! Vi klarade av tre banor och nästan Superbanan ^^ Vi hade klarat den galant om alla avr lika duktiga som Nicole på att ta sig fram i linor ^^ På kvällen blev det pizza och godis, mys och prat! Dagen efter fastnade vi på något vis inne i Marias sovrum hela dagen! :O Gick ner för frukost och middag annars hade vi det trevligt uppe på rummet ^^ Vid åtta var det i alla fall dags för mig o Anna att kila, jag tror vi kom iväg vid halv nio...;) Trevligt trevligt var det hemma hos Anna fram tills idag på eftermiddagen! Solen hade ju äntligen kommit fram så vi tog en promenad och Anna letade blommor och jag tittade på allt vatten ^^

Ikväll har det blivit liiite rapport gjord iaf, men får välan göra mer imorrn...SNART är den över :D Nu blir det promis med Kipper o kanske möta mamsen :D

Puss o kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0