Äntligen vår!

GLAD PÅSK! <3

Nu börjar det äntligen bli vår på allvar! :D HÄRLIGT! Har haft premiär på jeansjackan oxå ^^ Jag är nyss hemkommen från en stund med övningskörning med mamsen ;) haha det gick helt ok, kan nästan växla felfritt till tvåan nu så det går framåt. Har tröttnat på Duveholmsparkeringen nu så jag försökte få mamma att gå med på att köra på gatan... Men det ville hon inte ;O Hon blir lite stressad av att sitta bredvid när jag växlar hejvilt på parkeringen mohahah ^^ Skitkul och gasa!!! Får se om jag får med mig pappa ut på en sväng ^^ hihi

Hoppas alla har haft en go påsk! :) Själv har jag tjockat godis så det jäser på bra :D Började lovet med Cizzis gourmetmiddag :) Grekisk mat med Mamma Mia tema! Lyckat projekt <3 Långfredagen var lååååång... men kondition rapporten är mer eller mindre färdig! YES!

I veckan nu som kommer blir det sleepover med Cizzi och Erika. Manda och jag ska ta och hitta på något oxå :) Sen bär det av till Boda borg!!! :D Det ska bli skitakul! ^^ Och sen avsluta lovet med mys i Finspång <3<3<3

Hade gött nu och svulla på ^^ // Milla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0